Centrum služieb zákazníkom
Zrod spoločnosti NRSYS s.r.o. sprevádzala idea „vytvoriť softvér, ktorý spĺňa požiadavky zákazníkov a zabezpečí ich prosperitu“. Po prvých inštaláciách systému u našich zákazníkov sme sa dopracovali k poznaniu, že samotný softvér zákazníkovi nestačí. Postupne sme obohatili náš balík produktov o ponuku služieb. Služby sú neodmysliteľnou súčasťou kvalitného softvéru a preto v súčasnosti tvoria podstatnú časť činnosti našej spoločnosti. Dnes, keď je na trhu množstvo spoločností zaoberajúcich sa vývojom a aplikáciou informačných technológií, je pre zákazníka pri výbere systému neraz jedným z rozhodujúcich kritérií rozsah a kvalita služieb, ktoré mu môže dodávateľ poskytnúť. Pre prezieravého zákazníka by mal byť tento moment nemenej dôležitý, ako spoľahlivý a cenovo prijateľný systém.
Dobrá komunikácia medzi zákazníkom a spoločnosťou NRSYS je základným predpokladom kvalitných služieb poskytnutých v správnom čase a rozsahu. Kolegyne na Centre služieb zákazníkom sa snažia bezodkladne vyriešiť problémy našich zákazníkov. Centrum služieb zákazníkom koordinuje činnosť pracovníkov z oddelenia aplikácie softvéru a servisu techniky. Pracovníci z oddelenia aplikácie softvéru a servisu techniky sú pre zákazníkov, ktorí majú zmluvný balík služieb, k dispozícii na hot-line linkách počas celej doby dohodnutej zmluvou. Ich úlohou je pomôcť zákazníkovi vzdialenou správou a poskytovať poradenstvo na telefóne. Aplikační pracovníci sa starajú o zavedenie, školenie a údržbu softvéru NRSYS, ktorý používate. Technickí zasa o vaše počítače, servre a siete.
Centrum služieb zákazníkom je pre Vás k dispozícii aj s dôrazom na obdobia, v ktorých sa dejú legislatívne zmeny, týkajúce sa našich zákazníkov. Prežili sme úpravy DPH, zavádzanie najskôr fiskálnych a potom online registračných pokladní, v oblasti zdravotníctva nábeh eZdravia aj FMD.Informovať zákazníkov je veľmi dôležité najmä v týchto napätých chvíľach a našou prvoradou snahou je doručiť informácie čo najskôr. Zároveň počas takýchto zlomových udalostí sme tu s Vami niekedy dlho do noci a dňoch pracovného voľna preto, aby sme vám poskytli servis, ktorý je pre vás nevyhnutný.
Po mnohých rokoch fungovania je toto oddelenie základnou tepnou našej spoločnosti, jej prepojenie s okolitým svetom – teda zákazníkmi. Od zamestnanca, ktorý v minulosti sprostredkovával spojenie zákazníka s programátorom, sme sa dopracovali k profesionálne vyškolenej skupine ľudí, ktorá riadi komunikáciu a požiadavky zákazníkov, ale aj zamestnancov firmy NRSYS.
Centrum služieb
Ing. Jana Fiebigová
riaditeľka marketingu a CSZ
Anežka Duchoňová
centrum služieb zákazníkom
Ing. Mária Pechová
centrum služieb zákazníkom
Mgr. Andrea Fleischhacker
centrum služieb zákazníkom
Miroslava Dominková
centrum služieb zákazníkom
Kontaktné údaje
Centrála NRSYS s.r.o.
Akademická 12, Nitra
Neváhajte nás navštíviť v našej centále v Nitre. Radi Vás privítame.
- telefón: +421 37 6541 541
- fax: +421 37 6541 551
- e-mail: nrsys@nrsys.sk
Pobočka NRSYS s.r.o.
Cesta na Štadión 3, Banská Bystrica
Neváhajte nás navštíviť na našej pobočke v Banskej Bystrici. Radi Vás privítame.
- telefón: +421 48 4135 015
- fax: +421 48 4135 018
- e-mail: nrsys_bb@nrsys.sk
Pobočka NRSYS s.r.o.
Krivá 18, Košice
Neváhajte nás navštíviť na našej pobočke v Košiciach. Radi Vás privítame.
- telefón: +421 55 6806 190
- fax: +421 55 6806 191
- e-mail: nrsys_ke@nrsys.sk